Celina Online
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hjertestop

2 deltagere

Go down

Hjertestop Empty Hjertestop

Indlæg  Selena Tors Okt 16, 2008 11:27 pm

Til koncerterne spiller Celina et nummer, som hedder Hjertestop, og så tænkte jeg over, om der var nogen som vidste om hun havde planer om, at udgive det på nogen måde?

Jeg optog den da jeg va til koncert i Århus, hvis nogen skulle være interesseret i at høre den. Very Happy Eller genhøre den eller hvad man nu siger. XD
Hjertestop
Selv kan jeg ikke rigtig høre den, udover 'lad mig male alting sort' og 'Hjertestop'. Men hvis i kunne snuse jer hen til det hun siger, så skriv det endelig! XD
Selve melodien synes jeg lyder meget god, men jeg vil helst også have teksten inden jeg dømmer en sang. XD
Selena
Selena

Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 26/08/08
Alder : 29
Geografisk sted : Odense, Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hjertestop Empty Sv: Hjertestop

Indlæg  xElskerDigCelinax Søn Apr 05, 2009 3:31 pm

Selena skrev:Til koncerterne spiller Celina et nummer, som hedder Hjertestop, og så tænkte jeg over, om der var nogen som vidste om hun havde planer om, at udgive det på nogen måde?

Jeg optog den da jeg va til koncert i Århus, hvis nogen skulle være interesseret i at høre den. Very Happy Eller genhøre den eller hvad man nu siger. XD
Hjertestop
Selv kan jeg ikke rigtig høre den, udover 'lad mig male alting sort' og 'Hjertestop'. Men hvis i kunne snuse jer hen til det hun siger, så skriv det endelig! XD
Selve melodien synes jeg lyder meget god, men jeg vil helst også have teksten inden jeg dømmer en sang. XD

Total niice <3 affraid
xElskerDigCelinax
xElskerDigCelinax

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 05/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Jeg er over alt, på hele jorden (;

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum