Celina Online
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VI UNGE NR. 10

Go down

VI UNGE NR. 10 Empty VI UNGE NR. 10

Indlæg  Selena Lør Okt 11, 2008 2:34 am

Hun er kun 18 år, men Celina Ree har allerede helt styr på karrieren og livet som ægte rockmusik er.
Vi Unge var med, da hun indspillede sin første video.


- Årh, hvor er det svedigt! Det er jo helt vildt.
Celina Ree har netop fået øje på den forladte lagerhalg, hvor hun skal optage videoen til nummeret >Kortslutning<.
Vinduerne er smadret, der er grafitti på alle vægge og glasskår på gulvet.
I hjørnet kan man se resterne af et bål, og der hænger en tung lugt af maing i luften. I den ene ende af hallen står en scene klar til indspillingerne.
På hendes Myspace- og arto-profiler har hun postet invitation til sine fans om at møde op til videoinspilningen, og i løbet af dgen dukker 30-40 unge op.
Grønt strithår, iturevne strømber og masser af sort make-up er tilsyneladende dresscoden, og så snart musikken spiller, går de amok foran scenen. De hopper op og ned med armene i vejret, mens Celina og bandet besåtende af tre gange Anders og én Kasper giver den gas, så man helt glemmer, at det er playback.

Optræder som en pro

Et par timer tidligere møder vi Celina på hendes pladeselskab, hvor hun skal gøre sig klar til optagelsen. hun er næsten ikke til at kende uden makeup og med det skulderlane sorte hår. Hun er heller ikke selv vant til at se sådan ud og har gemt sig bag en hættetrøje i toget.
- Må jeg gerne selv ordne mit hår? Jg hardet ikke så godt med, at andre sætter mit hår. Siger hun og hiver en bunke hårexstensions i sorte og lyserrøde nuancer op af en plastikpose.
Hun er ikke typen, der overlader beslutningerne til andre. Der er da heller ikke nogen premierenerver, da optagelserne til videoen går igang. Celina synger, skriger, flår i kameret og fyrer den af på scenen som en professionel. Det er ikke til at se, at det her en pige, der for et år siden var næsten almindelig gymnasieelev, og som nu er igang med sin allerførste musikvideo. Det er helt sikkert ikke sidste gang, du hører om Celina Ree!

4 hurtige om Celina Ree
Har du altid vidst, at du vlle være sanger?
- Jeg vidste ikke, at jeg ville være sangerinde, men jeg har altid drøm om at leve af at skrive sange. jeg har jo pjækket fra skole for at lave musik, siden jeg va 14 år gammel. Jeg brugte min børneopsparing på at lave en musikvideo, som jeg så sendte rundt til en masse pladeselskaber. Det var mine forældre ikke glade for, haha.

Hvorfor ville du lave musik?
- Jeg kunne jo se, at alle debands, jeg beundrede, kun var mænd. Der mangler nogle seje kvinder i rockmusik, og det tomrum ville jeg gerne udfylde.

Hvad for noget musik hører du selv?
- Jeg lytter meget til Escape the Fate og en masse undergrundsbands. Og så har jeg selvfølgelig min egen musik på Ipod'en.

Har du altid haft den her stil?
- Je har i hvert fald været lidt vild. Som 11-årig farvede jeg mit hår postkasserødt og klippede det i en hanekam. De sidste tre år har jeg gået med extensions i håret hver dag. Faktisk er jeg blond i virkeligheden! og jeg går nærmest aldrig uden for en dør uden masser af sort makeup.

Det var Celinas egen idé at have en parkour-artist med i videoen.
- Jeg sad og kiggede på YouTube for at finde inspirotion til videoen og så tænkte jeg , at det kunne være vildt fedt med en, der laver parkour, fortæller hun.
Selena
Selena

Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 26/08/08
Alder : 29
Geografisk sted : Odense, Fyn

Tilbage til toppen Go down

VI UNGE NR. 10 Empty Sv: VI UNGE NR. 10

Indlæg  Selena Lør Okt 11, 2008 6:31 pm

Jeg scannet siderne fra bladet ind.

VI UNGE NR. 10 Scan0001-1
VI UNGE NR. 10 Scan0001
Selena
Selena

Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 26/08/08
Alder : 29
Geografisk sted : Odense, Fyn

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum