Celina Online
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

24. timer interview + anmeldelse

3 deltagere

Go down

24. timer interview + anmeldelse Empty 24. timer interview + anmeldelse

Indlæg  Pop-rock Lør Okt 11, 2008 2:51 am

Syntes lige at jeg ville ligge den ind:

HER ER EN ARTIKEL FRA 24. TIMER SOM UDKOM DEN 05-10-08:
(KAN OGSÅ SES PÅ VORES HJEMMESIDE - WWW.CELINAONLINE.TK)

Poppunkeren Celina Ree er på rekordtid blevet populær hos de danske teenagere.

Du får en finger, for jeg er speciel', synger Celina Ree i sangen 'Adrenalin', og der er noget om snakken. På trods af en opvækst i et hjem med klassisk musik og nystrøgne skjorter har den nu 18-årige Celina Ree udviklet sig til en rocktøs, der ikke lader nogen stå i vejen for sine drømme. Nu er hun klar med sit debutalbum 'Kortslutning' og er lige gået ind som en sikker nummer ét på DR's hitlisteprogram 'Boogie'.

Pige med stort P!
"Da jeg valgte at droppe ud af gymnasiet pg bruge min børneopsparing på at lave musik, blev jeg meget uvenner med mine forældre. Der har været perioder, hvor vi slet ikke kunne kigge på hinanden uden at råbe. Men de er meget støttende nu, fordi de godt kan se, at det ikke bare var noget pis, jeg gjorde for sjov" fortæller Celina Ree. Hendes musik virker umiddelbart hård og mørk, men hun lægger ikke skjul på, hun er pige med stort P.
"Jeg er en sød, piget pige med en rå kant. Jeg elsker lyserød, og jeg elsker bamser. Jeg kan sagtens gå i det der candyfloss-mode. Men jeg har nogle holdninger, og jeg er fand'me ikke bange for at sige dem" forklarer Celina Ree.
Med sit vilde hår, piercinger og tatoveringer pinspireret af eventyrverden er det lykkedes Celina at skille sig ud fra mængden. Men hvad mener hun egentlig selv, hun kan give publikum, som de ikke har i forvejen?
"Jeg kan give danskerne et frisk pust i hverdagen - et fristed. Når de for eksempel tager ud til mine koncerter, behøver de ikke stå der og se lækre ud. De kan hoppe rundt og svede, for det må de gerne, når jeg spiller"

Anmeldelse af 'Kortslutning':

Cd'en fik 3 Stjerner af 6.

Så fik vi Avril Lavigne - komplet med poppet punk-rock, kommerciel teen-til-trækning og ung trodslyrik på dansk. 18-årige Celina har dog langt mere kant og ægthed end sin canadiske modpart, men som altid, når et ungt talent pludselig køres i stilling med et stort apparat i ryggen, mangler der noget i ligningen. Det er lidt for pænt, sangene for skabelonskrevne, og så er der for meget produktionslir', til til at det bliver rigtig farligt og frækt. Ærgeligt, for Celina har både talent og attitude nok til at stå på egne ben.
CB
Pop-rock
Pop-rock
Admin

Antal indlæg : 30
Alder : 31

https://celinaonline.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

24. timer interview + anmeldelse Empty Sv: 24. timer interview + anmeldelse

Indlæg  Selena Lør Okt 11, 2008 10:08 am

Nu hvor jeg læser det, så er det egentlig meget rigtigt, Celina og Avril minder faktis lidt om hinanden.
Men jeg synes bare, at Celina virker mere frisk, og ikke så deprimeret som Avril, hvis man kan sige det sådan. Og nu tænker jeg på Avrils to første CD'er. Very Happy
Selena
Selena

Antal indlæg : 101
Alder : 30
Geografisk sted : Odense, Fyn

Indlæg  Ellie Søn Okt 12, 2008 10:59 am

Poppunker?? Oo

Men ellers generelt godt, og jeg kan faktisk godt se at Avril og Celina minder om hinanden, men som Selena siger, så syntes jeg også Celina er mere frisk i det ^^

Ellie

Antal indlæg : 6
Alder : 29
Geografisk sted : Gladsaxe ^^

Indlæg  Selena Søn Okt 12, 2008 12:19 pm

Hun kaldes også for punkprinsesse i medierne, eller det kalder hun så også sig selv. Jeg kalder hende bare for emo, pop og rock. XD
Selena
Selena

Antal indlæg : 101
Alder : 30
Geografisk sted : Odense, Fyn

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner