Hjertestop
2 deltagere
Side 1 af 1
Hjertestop
Til koncerterne spiller Celina et nummer, som hedder Hjertestop, og så tænkte jeg over, om der var nogen som vidste om hun havde planer om, at udgive det på nogen måde?
Jeg optog den da jeg va til koncert i Århus, hvis nogen skulle være interesseret i at høre den. Eller genhøre den eller hvad man nu siger. XD
Hjertestop
Selv kan jeg ikke rigtig høre den, udover 'lad mig male alting sort' og 'Hjertestop'. Men hvis i kunne snuse jer hen til det hun siger, så skriv det endelig! XD
Selve melodien synes jeg lyder meget god, men jeg vil helst også have teksten inden jeg dømmer en sang. XD
Jeg optog den da jeg va til koncert i Århus, hvis nogen skulle være interesseret i at høre den. Eller genhøre den eller hvad man nu siger. XD
Hjertestop
Selv kan jeg ikke rigtig høre den, udover 'lad mig male alting sort' og 'Hjertestop'. Men hvis i kunne snuse jer hen til det hun siger, så skriv det endelig! XD
Selve melodien synes jeg lyder meget god, men jeg vil helst også have teksten inden jeg dømmer en sang. XD
Selena- Antal indlæg : 101
Alder : 30
Geografisk sted : Odense, Fyn
Sv: Hjertestop
Selena skrev:Til koncerterne spiller Celina et nummer, som hedder Hjertestop, og så tænkte jeg over, om der var nogen som vidste om hun havde planer om, at udgive det på nogen måde?
Hjertestop
Total niice <3
xElskerDigCelinax- Antal indlæg : 1
Alder : 29
Geografisk sted : Jeg er over alt, på hele jorden (;
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum