Urban avisen - andmeldelse
3 deltagere
Celina Online :: Celina Ree :: Artikler
Side 1 af 1
Urban avisen - andmeldelse
Jeg har lige fundet ud af, at Urban avisen havde en anmeldelse fra den dag 'Kortslutning' udkom, jeg har bare ikke set den før nu.
Den får to stjerner ud af seks.
Prøv at samligne coveret på danske Celinas debutalbum og Avril Lavignes seneste cd: Samme pinke hårsplejsninger, samme pop/punk-æstik, samme sortmlede øjne og dødningehoveder. Musikalsk byder albummet ogå på en fordanskning af forbilledets iltre teenagerock med et desperat ønske om at blive elsket. Og man vil også elske en habil, ung sangerinde - så snart hun lærer at elske sig sev og får lvo tl at stå på egne ben.
Prøv at samligne coveret på danske Celinas debutalbum og Avril Lavignes seneste cd: Samme pinke hårsplejsninger, samme pop/punk-æstik, samme sortmlede øjne og dødningehoveder. Musikalsk byder albummet ogå på en fordanskning af forbilledets iltre teenagerock med et desperat ønske om at blive elsket. Og man vil også elske en habil, ung sangerinde - så snart hun lærer at elske sig sev og får lvo tl at stå på egne ben.
Selena- Antal indlæg : 101
Alder : 30
Geografisk sted : Odense, Fyn
Sv: Urban avisen - andmeldelse
Selena skrev:Jeg har lige fundet ud af, at Urban avisen havde en anmeldelse fra den dag 'Kortslutning' udkom, jeg har bare ikke set den før nu.
HVAD??!
er dét hvad andmelderen skriver? OO'
så syntes jeg virkelig at ham der andmelderen skal tage sig sammen! >.<
hun kan forhelved ikke samlignes med Avril, hvad fanden har håret at gøre med albummet? >.<
wtf. >-<''
bellafairytale- Antal indlæg : 16
Alder : 29
Jeg synes også, at hun er blevet modtaget dårligt af anmelderne.
Og hun vil slet ikke samlignes med Avril Lavigne, for hun siger jo, at hun ikke er den nye Avril. Men det er der mange der mener hun er.
Og hun vil slet ikke samlignes med Avril Lavigne, for hun siger jo, at hun ikke er den nye Avril. Men det er der mange der mener hun er.
Selena skrev:Jeg synes også, at hun er blevet modtaget dårligt af anmelderne.
xD
. fik lige et mindre flip. -.-'
bellafairytale- Antal indlæg : 16
Alder : 29
Det kan jeg godt forstå. x3
Selena skrev:Det kan jeg godt forstå. x3
haha. xD
Det er jo (desværre) nok langt fra sidste gang, den sammenligning finder sted. Lige så vel som Hayley Williams (Paramore) og Avril konstant sammenlignes og opvejes mod hinanden, ligeledes vil alle fremtidige punk rock sangerinde bliver sammenlignet. Uanset hvor de kommer fra og hvor meget de IKKE prøver at ligne dem, så er punk imaget nu engang hvad det er - Selvfølgelig vil de have NOGENLUNDE det samme udseende og synge på hvad det kunne synes at være den samme måde... For det er vel nu engang sådan punk musik synges og spilles...
At en anmelder så ikke er i stand til at høre og se forskel er jo blot et tegn på, at han/hun ikke skulle være sat til at anmelde albummet i første omgang...
At en anmelder så ikke er i stand til at høre og se forskel er jo blot et tegn på, at han/hun ikke skulle være sat til at anmelde albummet i første omgang...
Kiilisch- Antal indlæg : 18
Alder : 37
Geografisk sted : København
... For der er forskel på Celina og Avril. ;P
Selena skrev:... For der er forskel på Celina og Avril. ;P
Okay der en få ligheder så - de har begge lidt lyserødt hår og begge har haft fornøjelsen af at få taget billede sammen med mig
Kiilisch- Antal indlæg : 18
Alder : 37
Geografisk sted : København
Det er så også det eneste. x3
Sikke en fornøjelse at få sig. x3
Sikke en fornøjelse at få sig. x3
Celina Online :: Celina Ree :: Artikler
Side 1 af 1