Celina Online
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hei, her er lidt om mig:

Go down

Hei, her er lidt om mig: Empty Hei, her er lidt om mig:

Indlæg  Sychro Man Jun 29, 2009 1:24 pm

Hei What a Face

Jeg er en pige der elsker Metallica, Skillet, min kusine Loui B (Hendes Kunster-navn) og self Celina Ree's Musik. cheers Jeg bor i det jeg kalder for Hellsingør. (Bare for sjov skyld lol! )

Jeg hørte om Celina Ree første gang, gennem min veninde, hvor jeg ikke lige havde opdaget "Rockens gyldne toner" endnu. Først syntes jeg bare det var OK, men efterhånden fik jeg lyst til at høre mere af det. Ligesom med chips og chokolade. Jeg blev helt opslugt af musikken og det hårde guitar-spil og de rytmiske trommer I love you . Nu elsker jeg musikken og spiller på guitar i mit band. Elsker bare at surfe rundt på nettet, mens jeg lytter til musikken på vol 100 ( tongue ) og lytter til min forældres klagen. Wink
Jeg er ikke ligeså (Håber ikke det er en fornærmelse) punket som Celina Ree, folk regner slet ikke med at jeg er den jeg er, på den måde jeg klæder mig. Ikke fordi og går rundt i baby-lyserøde kjoler hele året rundt, men jeg vil sige jeg har en meget afslappet stil. Det også sådan jeg kan lide folk. Nede på jorden. Ligesom Celina Ree. Eller sådan opfatter jeg hun er, i hendes interwies. Jeg går tit i en stor T-shirt eller en stille og rolig Hoodie. Så nogle army-shorts eller mørke jeans eller 69-bukser. (Også helst mørke.) Jeg går i mørke bukser fordi jeg elsker at få varmede dem!! I love you Det fleste syntes jeg er lidt skør, men wtf jeg elsker at være lidt ude af cirklen, istedet får at gå rundt med 20 lag foundagen på og gennemsigtige gamasher eller hvordan man nu staver til det Wink

Håber Vi kan blive venner, eller bare chill.... Ses, håber jeg!!
-Synchro elephant
Sychro
Sychro

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 29/06/09
Geografisk sted : Øhh, Hellsingør :P

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum