Kortslutning
5 deltagere
Side 1 af 1
Kortslutning
Er der nogen, som har fået købt Kortslutning?
Jeg har selv ikke albummet endnu, men jeg have det i dag! Og jeg freaking glæder mig!
hvad synes I om den?
Jeg har selv ikke albummet endnu, men jeg have det i dag! Og jeg freaking glæder mig!
hvad synes I om den?
Selena- Antal indlæg : 101
Alder : 30
Geografisk sted : Odense, Fyn
Sv: Kortslutning
Jeg hører den også konstant! Også når jeg sover.Pop-rock skrev:Jeg har albummet. Jeg syntes det er helt fantastisk hører til det konstant!! xD
Selena skrev:Jeg hører den også konstant! Også når jeg sover.Pop-rock skrev:Jeg har albummet. Jeg syntes det er helt fantastisk hører til det konstant!! xD
haha, me too xD
Haha... Godt at vide, at man ikke er alene om det. XD
Pop-rock skrev:haha, me too xDSelena skrev:Jeg hører den også konstant! Også når jeg sover.Pop-rock skrev:Jeg har albummet. Jeg syntes det er helt fantastisk hører til det konstant!! xD
så er vi 3! xD
bellafairytale- Antal indlæg : 16
Alder : 29
Haha, fedt! XDbellafairytale skrev:Pop-rock skrev:haha, me too xDSelena skrev:Jeg hører den også konstant! Også når jeg sover.Pop-rock skrev:Jeg har albummet. Jeg syntes det er helt fantastisk hører til det konstant!! xD
så er vi 3! xD
Selena skrev:Haha, fedt! XDbellafairytale skrev:så er vi 3! xDPop-rock skrev:haha, me too xDSelena skrev:Jeg hører den også konstant! Også når jeg sover.Pop-rock skrev:Jeg har albummet. Jeg syntes det er helt fantastisk hører til det konstant!! xD
yessir. ^^
bellafairytale- Antal indlæg : 16
Alder : 29
Jeg har selvfølgelig også købt den og den er super fed!!
Hører den konstant, for skal til koncert om en lille uges tid, så skal sgu da kunne alle de der sange i hovedet xDD
Hører den konstant, for skal til koncert om en lille uges tid, så skal sgu da kunne alle de der sange i hovedet xDD
Det var også min mission, men den mislykkedes lidt.
Det kan der være noget om. XD
er der egentlig 2 versioner? jeg har den med 11 sange, men der står flere steder at derer 13.....
cccbbb- Antal indlæg : 4
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum