Celina til Fyn!
2 deltagere
Celina Online :: Celina Ree :: Live/Tour
Side 1 af 1
Celina til Fyn!
Når man kigger på Celinas tourné plan, så springer hun lidt Fyn over!
Jeg har læst(inde på et andet forum), at hvis Celina skal komme til Fyn, så er det os fans der skal der skal motivere det!
Altså, send en mail til de følgende e-mail adresser med et link til Celinas myspace, som er www.myspace.com/celinaree.
Posten (Odense) : simon@postenlive.dk
Tobaksgården (Assens) : lasse@tobaksgaarden.dk
Magasinet (Odense) : magasinet@odense.dk
Jeg har sendt en mail, så nu er det bare jeres tur.
(tak til Anja for denne information)
Jeg har læst(inde på et andet forum), at hvis Celina skal komme til Fyn, så er det os fans der skal der skal motivere det!
Altså, send en mail til de følgende e-mail adresser med et link til Celinas myspace, som er www.myspace.com/celinaree.
Posten (Odense) : simon@postenlive.dk
Tobaksgården (Assens) : lasse@tobaksgaarden.dk
Magasinet (Odense) : magasinet@odense.dk
Jeg har sendt en mail, så nu er det bare jeres tur.
(tak til Anja for denne information)
Selena- Antal indlæg : 101
Alder : 30
Geografisk sted : Odense, Fyn
Sv: Celina til Fyn!
ja det ved jeg! det er vildt irriterende! har selv sendt nogle mails før men jeg har kun fået afslag - har lige sendt igen men helt ærligt! Celina skal sgu komme til odense!
OPFORDRING! SEND ALLE EN MAIL OG FÅ CELINA TIL FYN!
I kan kopiere denne her besked og sende den til de over stående mails, hvis i altså ikke ved hvad i skal skrive..:
Hej :-)
Vi er en gruppe fans af den nye danske rock sangerinde Celina Ree, som i øjeblikket hitter med sit debut album 'kortslutning' og ligger også nummer 1 på danmarks boogie liste.
Men somsagt er vi en gruppe fynske fans som føler os lidt snydt. Celina kommer ikke til fyn for at spille, men det vil vi lave om på!
Derfor vil vi nu sende en opfordring til jer for at hyre hende, til en lille koncert.
Det ville betyde en hel verden for os, så vi håber at i vil overveje det.
Hilsen DIT NAVN
Celinas Kontakt:
www.celinaree.dk / www.myspace.com/celinaree
OPFORDRING! SEND ALLE EN MAIL OG FÅ CELINA TIL FYN!
I kan kopiere denne her besked og sende den til de over stående mails, hvis i altså ikke ved hvad i skal skrive..:
Hej :-)
Vi er en gruppe fans af den nye danske rock sangerinde Celina Ree, som i øjeblikket hitter med sit debut album 'kortslutning' og ligger også nummer 1 på danmarks boogie liste.
Men somsagt er vi en gruppe fynske fans som føler os lidt snydt. Celina kommer ikke til fyn for at spille, men det vil vi lave om på!
Derfor vil vi nu sende en opfordring til jer for at hyre hende, til en lille koncert.
Det ville betyde en hel verden for os, så vi håber at i vil overveje det.
Hilsen DIT NAVN
Celinas Kontakt:
www.celinaree.dk / www.myspace.com/celinaree
Go Fyn-power!
Geografisk sted : Odense, Fyn
Jeg har det fra en inde på et Tokio Hotel forum